2012-06-14

Usch och fy :)

Det här är lite irriterande... jag har inte hunnit pyssla på TVÅ VECKOR, och allt jag hade liggande för publicering är publicerat... besvärligt, lindrigt sagt :) Mest pysselsuget förstås... fast i morses vaknade jag av olika anledningar redan vid 4-snåret så efter att ha vikt den rena tvätten och satt igång en ny tvätt, tömt diskmaskinen och kollat mailen (för det har jag knappt hunnit det heller - datorn var helt avstängd i nästan en vecka!?!) tog jag faktiskt ett litet städryck på pysselbordet. Under de här två hektiska veckorna har jag bara slängt en massa saker ovanpå bordet - förstås, så gör jag ju alltid fastän jag vet att det ställer till det senare - så det var lite överfullt. Ska ta ett litet tag till med städningen innan det är dags för skolavslutningen, så kanske jag kan lyckas pyssla lite också. Det kliar i fingrarna och jag har en massa spännande utmaningar jag vill hinna med... och de närmaste två veckorna blir nog lika hektiska så det gäller att ha ordning på bordet så jag kan ta mig fem minuter här och fem minuter där :) På återseende, med andra ord!

Inga kommentarer: